toyotajostein Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei, må man bruke original radiator i bilen? Min røk i sta, og er ikke veldig gira på å betale 3K for en ny. Kan jeg f.eks bruke en de selger på biltema som er til ett annet merke? Kan hende dette er et veldig dumt spørsmål, men greit å spare noen kroner. Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Nei, såklart kan du ikke bruke en radiator fra et annet merke, hvordan tror du at du skal få festet den når ingen bilmerker har like festeanordninger på radiatoren. Flytte over evt vifte og temperaturføler for vifte. Det vil jo heller ikke passe da. Du må ha en radiator som passer til bilen din. Du kan jo kjøpe en på biltema som er beregnet til bilen din. Ellers så har du sikkert et bilopphuggeri i nærheten. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Det er ikke bare bare å få tak i en radiator tydeligvis. Alle de jeg har fått kontakt med har feil str på radiatoren til Corolla. Lengde er 67CM høyde er 42CM alle jeg har sett på nå er 55cm lange... Skjønner ikke dette. Er det ikke en standard til samme modell? Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det til samme motor da? Veldig rart det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 jeg har en komplett en til 500kr :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg