tarols Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 hei, har en audi 80 2.0E med el insprøyting som fusker og jager på tomgang, har sjekket om det er falskluft og det viser seg at det ikke er problemet, noen antyder at lambda sonden er gåen, biler bruker VELDIG mye bensin og begynner å ruinere meg i utgifter, da jeg bor sånn til at jeg MÅ kjøre blir det jo ikke noe bedre at den er dyr i drift. noen som kan hjelpe meg? jeg kan å skru mekaniske deler og motor generelt, men elektrisk er jeg lite stødig på så all hjelp er god hjelp. på forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/80-90-coupe-s2-rs2-b3-b4-1986-1995/253547-audi-80-bensinforbruk.html#post2809828 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg