langdal Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Har strømproblemer på cd spilleren i golfen.Noen ganger fungerer den når jeg vrir om tenning. en annen dag fungerer den ikke igjen.spilleren er helt ny. kan det være noe med ledningsnettet i golfen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hvilken type golf? Man må som oftest bytte om rød og gul ledning i iso-klossen ved bytte av spiller. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Det er en golf 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ingen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Bruk søkefunksjonen ;) http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/219584-stereo-ledninger.html http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/163167-koble-til-bilstereo-hjelp.html http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/131532-montering-stereo-i-golf3.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Fant ikke noe eksakt der. spilleren fungerer noen ganger når jeg vrir om tenning.men andre ganger ikke.er av og på hele tiden. :S så er litt lei når stereon ikke fungerer. Vurderer vw verksted å få det sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Gjør som "JChE" sier, det har jeg måtte gjort mange ganger.. Ellers kan du trekke opp ny strømledning ifra batteriet(+) til strømmen på cd-spilleren da kan du skru den på selv om tenninga er av : ) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langdal Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Det er noe kødd med tenningslåsen fant jeg ut. lirker litt på nøkkelen så slår spilleren seg på. Så må vel bytte tenningslås.men noen som vet hva det koster og bytte ? :O haster litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Det er jo litt tiltak :P Står detaljert i D.I.Y. tråded mener jeg. Koster vel en tusenlapp eller noe sånt. Siter Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Det er vel kun bakstykket på tenningslåsen du trenger å bytte? Koster en hundrings på ebay. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg