Birmingham_ho Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Er ikke det spillet bare helt rått! Det er det beste jeg har vært borti liksom! :cool: Siter Hey ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Nei det er det ikke, spillet eier ikke kjørefølelse for en femmer og det er teit lagd. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birmingham_ho Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Evjen da, NFSU er veldig rått enkli! Du måkke si slike ting! Eller du kan for min del si hva du mener, men hvorfor mener du slikt da? Hvilket bilspill liker du da? Hvilket spill er det som eier smak og behag og en real bilfølelse? Hmm... nå lurer jeg fælt du! :( Siter Hey ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 NFSU begynner og bli litt veldig gammelt.. Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Siden vi først er inne på saklige utspill så må jeg si at kjørefølelsen i Vice City er minst like god som i NFSU, nei skal man ha noe virkelig realistisk må man nesten ty til "Live for speed". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 likte iallefall at man kan style bilen og slikt på NFSU..men er ikke sånn super flink så jeg likte det ikke.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Birmingham_ho Evjen da, NFSU er veldig rått enkli! Du måkke si slike ting! Eller du kan for min del si hva du mener, men hvorfor mener du slikt da? Hvilket bilspill liker du da? Hvilket spill er det som eier smak og behag og en real bilfølelse? Hmm... nå lurer jeg fælt du! :( Greit nok at du kan style bilene osv, men hva faen er poenget når du ikke får lov til å kjøpe de delene du vil. Gran Turismo er kongen når det gjelder bilspill mener jeg. Live for speed er også utrolig bra, men kan på en måte ikke samenlignes med spill som koster 50 ganger så mye å lage. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Birmingham_ho Er ikke det spillet bare helt rått! Det er det beste jeg har vært borti liksom! :cool: likte ikke dette spillet i det hele tatt..:( Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Er det fler enn meg som ruler på hva som skal til for at man skal rule en gate? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Ble litt skuffa jeg å, kjedelige baner og kjørefølesen er ikke no særlig. Skal ha pluss for bra fartsfølelse noen steder. Se opp for streetracing syndicate. noen som har hørt noe mer om når det kommer forresten? Noen som har prøvd tokyo extreme racer. artig streetracing spill hvor du kjører på motorveiene i japan,tonnevis med deler og biler( uten lisenserda:mad: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Slim! Er det fler enn meg som ruler på hva som skal til for at man skal rule en gate? Refleksvest og en maglite med rød kjegle på toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Refleksvest og en maglite med rød kjegle på toppen. Satan, vik fra meg! :cool: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birmingham_ho Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Evjen Greit nok at du kan style bilene osv, men hva faen er poenget når du ikke får lov til å kjøpe de delene du vil. Gran Turismo er kongen når det gjelder bilspill mener jeg. Live for speed er også utrolig bra, men kan på en måte ikke samenlignes med spill som koster 50 ganger så mye å lage. Hva er det du mener med at man ikke får lov til å kjøpe de delene man vil? Hvis du runder av spillet, så kan jo du kjøpe alt mulig nesten. Jeg fikk kjøpt det jeg ville, altså når jeg vant det da selvfølgelig. Så kan du forklare nærmere hva du mener? :rolleyes: Siter Hey ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Det er ikke særlig mange som spiller NFSU lenger... Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by V8 power Det er ikke særlig mange som spiller NFSU lenger... Nei det var vel det statistisk sentralbyrå konkluderte med for en tid tilbake mener jeg å huske. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg