Gå til innhold

NFSU ruler gata!!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Birmingham_ho

Evjen da, NFSU er veldig rått enkli! Du måkke si slike ting! Eller du kan for min del si hva du mener, men hvorfor mener du slikt da? Hvilket bilspill liker du da? Hvilket spill er det som eier smak og behag og en real bilfølelse?

Hmm... nå lurer jeg fælt du!

:(

Greit nok at du kan style bilene osv, men hva faen er poenget når du ikke får lov til å kjøpe de delene du vil. Gran Turismo er kongen når det gjelder bilspill mener jeg.

Live for speed er også utrolig bra, men kan på en måte ikke samenlignes med spill som koster 50 ganger så mye å lage.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa jeg å, kjedelige baner og kjørefølesen er ikke no særlig. Skal ha pluss for bra fartsfølelse noen steder. Se opp for streetracing syndicate. noen som har hørt noe mer om når det kommer forresten? Noen som har prøvd tokyo extreme racer. artig streetracing spill hvor du kjører på motorveiene i japan,tonnevis med deler og biler( uten lisenserda:mad: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Greit nok at du kan style bilene osv, men hva faen er poenget når du ikke får lov til å kjøpe de delene du vil. Gran Turismo er kongen når det gjelder bilspill mener jeg.

Live for speed er også utrolig bra, men kan på en måte ikke samenlignes med spill som koster 50 ganger så mye å lage.

Hva er det du mener med at man ikke får lov til å kjøpe de delene man vil? Hvis du runder av spillet, så kan jo du kjøpe alt mulig nesten. Jeg fikk kjøpt det jeg ville, altså når jeg vant det da selvfølgelig. Så kan du forklare nærmere hva du mener?

:rolleyes:

Hey ho!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider