Gå til innhold

NFSU ruler gata!!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Birmingham_ho

Hva er det du mener med at man ikke får lov til å kjøpe de delene man vil? Hvis du runder av spillet, så kan jo du kjøpe alt mulig nesten. Jeg fikk kjøpt det jeg ville, altså når jeg vant det da selvfølgelig. Så kan du forklare nærmere hva du mener?

:rolleyes:

Hva faen skal du trimme bilen for når du er ferdig med hele spillet? Burde ikke vært begrensning på hva man kan kjøpe, men heller på hvor mye penger man har og om man har råd til å kjøpe det.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Hva faen skal du trimme bilen for når du er ferdig med hele spillet? Burde ikke vært begrensning på hva man kan kjøpe, men heller på hvor mye penger man har og om man har råd til å kjøpe det.

sant...spiller det nå...trøtt spill..eneste moro er drift...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Hva faen skal du trimme bilen for når du er ferdig med hele spillet?

Er vel ment for de som spiller på nett akkurat det tar jeg ikke helt feil.

Og til du som sier at spillet er gammelt, altså det er jo sant det, men et spill kan fortsatt være bra fordi om det er gammelt.

Men ja, personlig er jeg lei spillet nå, men syntes det var et helt greit spill, morsomt konsept :)

Fuck dying, die fucking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NFSU var ok å spille gjennom en gang etter det er det bare skøy å drifte en gang i blandt

En ting som irriterte meg var at man ikke fikk noe info om bilene.

Hvor mange gamp og hvor stort dreimoment de hadde

'01 VW Passat 1.9TDI-130 4-Motion - 145000km

'88 B3 Audi 80 2.0E Quattro - 198000km -Solgt-

'85 w124 230E - 351000km -Solgt-

'88 w201 190 - 190000km -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det endel ganger nå...

Har prøvd mange ganger å like det, men det er helt umulig!!

Det er så urealistisk som det er mulig!! Det eneste som kan nærme seg realiteten er driftinga..

Gran turismo er best da!! Enig med deg Evjen...

Jeg får ikke engang til å slædde med nfsu fordi det er så urealistisk at jeg ikke vet hvordan bilen reagerer....

På gran turismo kan man faktisk forutse åssen bilen kommer til å reagere... Noen flere som er enig??!!!

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbotrondsen

Har prøvd det endel ganger nå...

Har prøvd mange ganger å like det, men det er helt umulig!!

Det er så urealistisk som det er mulig!! Det eneste som kan nærme seg realiteten er driftinga..

Gran turismo er best da!! Enig med deg Evjen...

Jeg får ikke engang til å slædde med nfsu fordi det er så urealistisk at jeg ikke vet hvordan bilen reagerer....

På gran turismo kan man faktisk forutse åssen bilen kommer til å reagere... Noen flere som er enig??!!!

Må vel si meg enig, men til forsvar for de som liker NFSU (ikke meg), så er det jo et arcade spill.

Nå får jeg heldigvis ny PS2 snart med chip så jeg kan spille GT4 Prolouge + at jeg har alle de andre GT spilla og GT rattet :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

hadde EA games lagt like mye penger inn i Street legal som i NFSU så hadde det blitt århundrets spill.

Det er jo helt jævlig å kjøre i street legal... men hadde de lagt in mere penger hadde det sikkert blitt bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider