sao90 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei, lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe dørlister til Audi coupe. Gjelder den lista som er helt nederst på dørene og går litt over på skjermene, Jeg mangler de små som er på skjermene. (på begge sidene av bilen, altså jeg trenger 4 slike små liste-biter) om noen har disse brukt, evt selger komplette lister, er jeg interessert:) la ved et bilde:P er den svarte lista over kanalene det er snakk om, hvis noen er i tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Møller har sikkert, men de koster vel skjorta ;) Har sett etter disse før (på ebay) uten hell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sao90 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 ok, skal få skjekket med dem:) fant ingenting på ebay jeg heller så:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeberg Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 jeg sjekket prisen på disse listene med klips og alt. kom på 2700, mener jeg og huske. det var med ALLE listene rundt bilen nederst og nye klips samt holderne til klipsen. Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg