Glennarn Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hello! Har en 92 golf vr6 som det er noe lysproblemer med.. Blinklysene bak virker ikke(pærene er hele) også er ene baklyset døtd noen ganger, slår jeg på det så virker det. Kan det være denna "beholderen" som pærene sitter i som er defekt ? Hvis jeg rører fælt på dem så kjem lysene og slik på igjen.. Også nullstiller klokka seg i speedometeren mitt hver gang jeg skrur av tenninga, det er sinnsykt irriterende for da kan jeg ikke kjøre etter tripptelleren.. Noe innspill på hva det kan være og ?? : )) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Nå har jeg kanskje funnet ut problemet med klokka og tripptelleren, var ingen sikring på nr 21, men når jeg setter i sikringa kommer alle lysene på igjen og vifta selv om tenninga er av :O :s Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg