Carcar Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hey, eg kan ha eit stort problem, eg skal koble masse ledninger til eit deshbord, finnest det bruksanvisninger :P??? Son at der du setter nøkkelen ikke er kobla til foreksempel lys og slikt :P Lurer også hvordan eg skal sette motoren nedig og koble til og hvordan eg skal koble til girkasse og sont .' Please respond :P Need help soon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Du må nok komme med mer definerte/utfyllende spørsmål om du vil ha svar ;) Er umulig å svare når det ikke engang opplyses om hvilken bil det gjelder. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hæ? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Kjøp deg en original Shop Manual til din bil, der står alt du trenger å vite Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Skaff deg koblingsskjema til bilen din... Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Høres ut som du skal ha med deg noen før du begynner med alt dette her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carcar Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Hmm.....Det er ein OLDSMOBILE DELTA 1969mod det gjeller, noen som vet hvor eg får tak i KOBLINGSKJEMA eller ein ORGINAL Shop MAnual Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carcar Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Du må nok komme med mer definerte/utfyllende spørsmål om du vil ha svar ;) Er umulig å svare når det ikke engang opplyses om hvilken bil det gjelder. Skal heller gjøre det :P Men vet du hvor eg får tak i opplysninger for og koble ting til på bilen :P Koblingsskjema til ein Oldsmobile Delta 88 1969 mod ? Kunne tenkt meg noe instrukser for og koble til girkasse og ting til dashbord foreksempel bensin måler,speed ometer og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 http://www.google.com kommer med dette svaret: http://carburetor-manual.com/1969-oldsmobile-delta-8898-owners-manual-free-download-p-1668.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 http://www.repairservicemanuals.com/Oldsmobile/Delta%2088/1970/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Original Shop Manual finner du sikkert på e-bay, ellers kan nok Aarnes og Steinar Stolen også skaffe deg slikt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carcar Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Takk for tipse VIking og Quattron73 Men dere vet vel ikkje om bøker? Og tror dere at det står noe om og koble ting til girkasse og dashbord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Alt du trenger å vite, står i den originale Shop Manualen til bilen, dvs den originale verksted håndboken til den bilen, Haynes og Chilton manualene er på langt nær så spesifikke og detaljerte så den originale boken. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carcar Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Alt du trenger å vite, står i den originale Shop Manualen til bilen, dvs den originale verksted håndboken til den bilen, Haynes og Chilton manualene er på langt nær så spesifikke og detaljerte så den originale boken. Tviler sterkt på at det er med ein SHop Manual til den bilen, kan sikkert finne på ebay eller noen sonne sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Her er alt du trenger: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OLDSMOBILE-1969-Shop-Body-Manual-CD-Delta-88-98-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35ab805762QQitemZ230510581602QQptZMotorsQ5fManualsQ5fLiterature Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg