Gå til innhold

opel motorer tilsalgs.....

Ranger emnet

zub

Anbefalte innlegg

Jeg har en 90 modell omega motor med kasse som sitter i en manta B og en 87 modell omega motor og kasse liggende i en låve.

Den som sitter i manta'n er helt kjøreklar, med nytt green filter,nye plugger og fordelerlokk (har ny rotor liggende), ny olje i kassa og motor.

Den som ligger i låven mangler dynamo og veivakselføler, ellers komplett.

Hvis det er noen som er intr. i begge motorene og begge kassene så si ifra, for da skrur jeg det ut og hogger bilen.

Er noen intr. i alt sammen med bil så fikk jeg mangel på bremserør framme, ene speilet, feste batteri og justere lysa.

Men poenget her er at jeg trenger penger så hvis noen har lyst på enten motorer eller bil med motorer så si ifra.

Må bli kvitt dette, har oxo diverse motor og karosserideler liggende (topp,toppdeksel,gasser med innsug( originalt ifra1.8),skjerm og sikkert mer)

Dette kan absolutt byttes i noe, kom med forslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Kviljo har lyst på bilen???!

Prøver meg:

Du har vel ikkje mellomaksling for 5-trinns Getrag-kasse som har stått i manta? Eller 5-trinns girspak med gummi til å sette i en Manta GSI midtkonsoll ned på ei getrag 240?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bilen for 3500 slik den står nå uten motor og kasse, så får jeg ikke høyere blir den nok solgt til uka antagelig...

Vil tro den passer RETT inn i 88 omega'n.

Det er 8v motorer ja.

Har en mellomaksling tror jeg, men den er ifra Omega. Ikke sitti i manta, og jeg har ingen extra girspak, bare hele omega kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider