Shockforce Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det noen som vet hva som gjør at Xenon lampene på min Avensis D4D 2003 mod. lyser rett ned og veldig dårlig? Byttet DS2 pærer, men det hjalp ingenting. Er det noen innstillinger på lyktene en plass, eller er det driverne til xenonpærene som kan være gåene? Finner ingen justering på lysene verken inni eller rundt lyktene. Hmmm.... *undrer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Frode Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 (endret) Høres ut som om lampene trenger en ny grunninstilling. det må ofte gjøres vi diagnosekontakta. har akkurat hatt samme problem selv. Endret Mars 31, 2011 av Stein Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Litt sent kanskje, men alikevel. Min ene lykt var også slik for en tid tilbake. Stakk på Toyota for å prøve å sleipe meg unna et lyspærebytte på garantien. En uke til den gikk ut. De sa at det skulle de seff fikse med en gang, jeg kunne bare sette meg ned med en kopp kaffe. Pærebytte kostet egentlig 1800,- Etter en drøy halvtime kom det ut en kar som mumlet noe om en datastyrt nivådings som var defekt i den ene lykta, og at det tok noe lengre tid. Jeg fyllte opp kaffekoppen på ny og etter enda en time fikk jeg beskjed om at de hadde byttet begge lyktene fordi disse bare kom i par. Regningen lød da på 22700,-.............som gikk på garantien. Gikk ganske fornøyd ut derfra igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn J Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Hei dette hadde jeg også problemer med på min toyota avensis d4d 2003 model.. Så bare ut som jeg hadde park lys på når jeg hadde kjøre lysene på! Dette er et problem som toyota hadde på enkelte lykter med xenon til disse modelene, Jeg måtte bytte begge lyktene mine og det fikk jeg på garantien på bilen. Men da jeg tok ut lyktene på bilen og skulle skifte dem var reflektoren helt sprø jeg kunne ta fingeren og sleppe den rundt i lykten og da gikk den reflektoren i oppløsning.. Man kan ikke skifte noen ting på disse lyktene for alt er inne bygd i lyktene.. Ny koster lyktene 9600 + mva per stk hos toyota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg