Enojo Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Heisann, mistenker at høytaleren i førerdøra har tatt kvelden, og lurer på hvordan jeg får dekslene av og på uten å ødelegge noe. Har vært å prøvd litt på en annen dør, og der ville ikke dekselet feste seg noe godt etterpå, og er nokså løst i fisken nå. Lurer enkelt og greit på hvordan få de av og på uten å ødelegge noe, og la dem smette greit på plass etterpå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Det er no drit ja, festene der går oppover igjen så det er omtrent umulig å få festa di igjen. Jeg ville heller tatt av hele dørtrekket jeg, har du el ruter så er det 10 minutters jobb å ta det av. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg