Harroes Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Skal bytte forskjermer på en mercedes E 300TD 92 mod. Og har jeg sett og forstått riktig må jeg ta av framdørene for å komme til den nederste skruen. Ser at hvert feste er festet med 2 skruer hver. Men kan hengsel boltene bankes ut, eller må jeg skru av de 4 festeskruene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Nei du må ikkje skru løs døren! tror jeg åpnen bare døren i en bestemstilling å tok skruene med noen forlengere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Den minst smertefulle måten er å ta av fanger og dør først, men den letteste er å ta av skjørtet på døra og løsne fangeren i siden for å dra den ned litt. Husk og ta av blinklys og lyktestrips, evt. lykter og. Skjørtet på døra kan være litt ekkelt, derfor tar mange døra, gjorde det selv sist, eneste problemet med det er ledningene og slangen som går ut i døra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg