JanKZX Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 (endret) I sommer kj�pte jeg meg en Citroen ZX 1998 1.8i med automatkasse, uten rust. Kilometerstanden stod da p� 56 000. Den har noen sm�bulker i skjermene, og frontfangeren er brukket litt her og der, og det samme gjelder bakfangeren. Alts� en bil som har mye igjen, men trenger litt kosmetiske oppdateringer. Jeg ser p� dette som et prosjekt, slik at bilen skal bli et olje av lyn, jeg er heller ikke noen bakgrunn med mekking, men skal pr�ve � ordne s� mye sj�l som mulig, og sp�rre ogs� folk om hjelp her hvis de har non inspill. Siden jeg kj�pte bilen har jeg: Chippa bilen, den har n� ca 120 - 125 hk. Satt p� �pent luftfilter, og kj�pt 14'' oz wrc, men er ogs� p� utkikk etter 16'' av samme typen. Senkesett skal hentes p� mandag, og jeg er p� leting etter lister som 2.0 litern har. Dessuten har jeg et anlegg (ikke store greiene) med gas h�ytalere foran (2 veis), og to jbl 6''x9'' 300 watts bak (3 veis). Bilder kommer etterhvert. Jeg h�per at folk kommer med innspill. Dette skal ordnes: Chipping (ordna) �pent luftfilter (ordna) Anlegg (ordna) Hatthylle Senkesett (bestilt) Frontlyktene (de er sprukne i glasset) El feil (t�kelys, instrumentpanel og sikring som g�r heletiden til t�kelysa) Batteri (ordna) Frontfanger Bakfanger Rette ut noen bulker Rette ut og lakke h�yre bakskjerm Vinterfelger (ordna, wrc 14'' som st�r p� sommerhjul) Sommerfelger (wrc oz 16'') Lister som p� 2.0 litern Muligens xenon konvertering p� alle frontlysa Tusenmetere Luft�pning i panseret Eksos Vurderer ogs� turbo og forsterkning av automatkassa Endret April 1, 2011 av JanKZX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanKZX Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Også må jeg legge til at jeg skal bytte forbremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 bilder! :) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg