kaizer Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hei! Ettersom antall hk er på vei oppover så må jeg nok til med ny clutch. Er det en hel....... jobb å bytte den? Er det sinter man skal bruke eller har noen formening om no annet? -R-:D Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Heisann. Clutchbytte på GT-R tar etter boka 3,5 time. Da skal du skru fort (rekken min er 3 timer alene, og da sto jeg på!) Ta deg god tid. det er endel å skru. Normalt slapt tempo med prating, colapauser, etc er ca 5 timer. Clutchtype er et spm. som det strides om. Noen mener fjærere i senter er bra (som std. clutch), mens andre mener stum clutch er like greit. Jeg er tilhenger av siste typen. På GT-R er det en bra løsning, og kø-hoppe tendensen som sinter gjerne har, er ganske liten på GT-R. Bare god clutch følelse med en clutch som ikke slurer når pedalen er helt ute.:) Send en PM hvis du skal ha clutch eller mere forklaringer. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Jeg liker helst det første alternativet til mazdafun best. Jeg kjører med en såkalt organisk lamell fra helix, og er veldig fornøyd med den selv om den er ganske dyr. Men så klart, smaken er som baken. Går sikkert like fint å kjøre med sinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 kjører med sinter på min som er kjøpt fra mazdafun, er stor fornøyd med den.. men skal du skifte clutch selv må du kunne skru for det er litt arbeid.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg