firelude Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Hei folkens ! Stemmer det at det ikke er varmeappregisterkrane på 306'en - 95 mod ? Jeg kan ikke finne den....Når jeg følger wiren fra panelet og inn under konsollet virker det som at den går til et spjell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Kan nok stemme det. De aller fleste biler i dag har slik løsning, hvor man stenger for lufta i stedet for kjølevæska Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Oki takk for det , da var det som jeg tenkte . Når en etterfyller kjølevæske ( fra tomt ) så har jeg fått tips ang varmen skal stå på fullt . Men uten krane har vel dette ingenting for seg...Er det forresten noen som vet hvor jeg finner blinklysreleet ? Blinkersen fungerer ikke så da er vel releet irra fast . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg