Gå til innhold

Toyota Avensis stasjonsvogn

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

Bestemte meg her en dag for å starte på en helt normal, vanlig familiebil, og se hva jeg fikk til...

synes resultatet har blitt nokså bra, MYE endringer som er gjort.. skal prøve å få med alle...

Originalen:

toyota_avensis_2002_04_m.jpg

Min versjon:

avensis_web.jpg

+ fjernet logoer

+ airbrushet bakfanger

+ bygd om til dobbel eksos

+ ombygd til lexus-lykter

+ airbrushet sideskjørt

+ airbrushet frontfanger

+ nye felger

+ senket

+ tonede ruter

+ dekor

+ byttet skilt

edit: var en feil på ene baklyset.. endret det nå..

edit2: endret litt på hjulene og eksosen.

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent :D men bakhjulet er skevt og det er forhjulet også eksosanlegget er litt skevtdet og men ikke mye om du hadde tatt det som er lengst vekke og gjort det LITT mindre ville det vært perfekt .. ..j digger de små luftintakene langs fangaren og skjørtet er de brusha?? .. men j digger det klistremerke på siden meget pent ;) lysene ble braogså og fangaren og sideskjørtet ser ikke ut som om de er brusha ..som du sier ...ser mere ut som om de er forlenget dem ...men pent er det any way fin og "subtle"styling ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet, men uhensiktsmessig lav, og det blir bare for dumt i mine øyne. Kan jo aldri gjøre noe annet med den enn å ha den på stand. Tåpelig. Hev den 5cm fra bakken istedet, så blir det mer realistisk. Ser det er mange som har den, skal jeg kalle det uvane, å legge bilen altfor langt ned på bakken. Selvfølgelig bare et synspunkt, men det er jo det du ber om ved å legge det ut. ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurrPower: uhensiktsmessig lav? litt dumt å ha praise the lowered i signaturen, når du mener denna skulle vært 5 cm høyere.. vil nå påstå at den er akkurat passelig jeg, kjørt emd så lav bil i to år jeg, uten større problemer..

Alle andre: takk for tilbakemeldinger.. skal gjøre siste finish på den, for å få den perfekt...

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endret litt på hjulene og eksosen nå, som du nevnte ZeIn..

og for å avslutte diskusjonen om bakfangeren med engang.. nedre stykket på orginal-fangeren er flyttet ned, og alt i mellom er airbrushet.. sideskjørtene er airbrushet hele veien.

og ZeIn: luftinntakene er airbrushet, etter at jeg så de på en bil et eller annet sted.... så jeg fikk litt inspirasjon, og lagde min egen variant :P

// Fredrik Olastuen //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

og ZeIn: luftinntakene er airbrushet, etter at jeg så de på en bil et eller annet sted.... så jeg fikk litt inspirasjon, og lagde min egen variant :P

Ville nå heller kalt det luftriller:) det er jo ikke noe inntak :) er mer Uttak... slippe ut luft..

Var bare for å kommentere:)

men ellers er bilen Pen:)..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg her en dag for å starte på en helt normal, vanlig familiebil, og se hva jeg fikk til...

synes resultatet har blitt nokså bra, MYE endringer som er gjort.. skal prøve å få med alle...

Originalen:

toyota_avensis_2002_04_m.jpg

Min versjon:

avensis_web.jpg

+ fjernet logoer

+ airbrushet bakfanger

+ bygd om til dobbel eksos

+ ombygd til lexus-lykter

+ airbrushet sideskjørt

+ airbrushet frontfanger

+ nye felger

+ senket

+ tonede ruter

+ dekor

+ byttet skilt

edit: var en feil på ene baklyset.. endret det nå..

edit2: endret litt på hjulene og eksosen.

jæ*** bra arbeid.. skulle ønske jeg var så god

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurrPower: uhensiktsmessig lav? litt dumt å ha praise the lowered i signaturen, når du mener denna skulle vært 5 cm høyere.. vil nå påstå at den er akkurat passelig jeg, kjørt emd så lav bil i to år jeg, uten større problemer..

Hva er distansen til bakken under frontfangeren her? 2cm? Og det er MAX. Du er en tåpe hvis du prøver å innbille meg at du har kjørt rundt på norske veier med 2cm klaring i fronten UTEN at det har bydd deg noen som helst problemer. Det får være måte på til å tro på julenissen, må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Hva "Praise The Lowered" angår, så har alt sine begrensninger. Slik idiotsenking, ja jeg velger å kalle det nettopp det, har ingen som helst hensikt her i landet, untatt på treff hvor bilen står stille. Det er KLIN umulig å kjøre med slik til vanlig på norske veier, til det er norsk veistandard altfor dårlig, noe jeg tror de fleste her kan skrive under på.

Temmelig dumt av deg å å legge ut bilder hvis du ikke tåler å få litt pepper også. Må jo ha følt deg litt truffet siden du reagerer på negativ omtale. Du la jo ut bildet for meninger, så får du ta det som en mann når det er noen som ikke liker enkelte ting ved det du har gjort også. Er jo et uttrykk som sier "Om du vil ha utsikt, så må du tåle at det blåser".

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider