ORacing Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Hei! har nylig kjøpt meg en Golf 6 og er veldig fornøyd! :) Sommer og sommerdekkskifte nermer seg og tenker og handle nye felger da ikke orginalfelgene er de råeste :) Dimmensjonen jeg tenker på er 225.45.17 så da lurer jeg iforhold til bredda, er det fare for at det ``skorker`` i dumper og svinger med så breie hjul? er jo ikke verdens beste plass i hjulbuene.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Den dimensjonen er ikke noe problem på Golf 6, ta det helt med ro... :) Du får den med opptil 18" (235-dekk sannsynligvis) og sportsfjærer (senket) som originalt ekstrautstyr. Går nok fint også med 19" på denne, da må man bare passe på at innpress og dekkbredde ikke gjør at det går borti skjerm, bremser, fjærben osv. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danziel Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Hei 225.45.17 vil få helt fint. Jeg kjører selv på 225.35.19 og det får fint... faktisk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg