Gå til innhold

Dagbladet: Repostasje fra rånerne i Bærum :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Aerodeck

Haha. Ræva reportasje. Inviter de reporterne til shell i ski en kveld så skal de få se skikkelig råning.

Sånn at de kan fremstille SKI som ett sted hvor folk som bruker narkotika og kjører i 500 km/t med bilene sine og skyter politifolk i helgene for morro skyld:)..OG røyker rullings.. hehehe..

Neida.. men sånn de fremstiller det ikkesant..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smakløs reportasje, og hvis dette er i nærheten av virkeligheten så sier dette sitt...

Men jeg velger å tro at media har som vanlig vridd som fitta på alt, bare for å skaffe noe "juicy"...

Ikke at en bil med kumønster og kuseter kvalifiserer som juicy i min bok, men....

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vi røyker ikke rullings og vi hører ikke på Vikingarna. Og så har vi finere biler og går penere kledd.

Dette må vel kunne kalles en grov overdrivelse. Har svingt forbi der noen ganger, og bilparken består hovedsaklig av skrotbiler og "bilen til mor". At denne gjengen skal være ambassadører for bilmiljøet i Bærum er en skam....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si jeg holdt på å le meg ihjel. Har aldri i mitt liv sett noe så artig i en avis før... Stemmer dette synes jeg utrolig synd på mennesker fra Bærum... Snakk om holdninger som ligger utenfor vår galakse....

PS: Klær har ikke så mye med soss å gjøre egentlig mener jeg, vil heller si det har noe med oppførsel og holdninger...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by saphire4x4

Må jo si jeg holdt på å le meg ihjel. Har aldri i mitt liv sett noe så artig i en avis før... Stemmer dette synes jeg utrolig synd på mennesker fra Bærum... Snakk om holdninger som ligger utenfor vår galakse....

PS: Klær har ikke så mye med soss å gjøre egentlig mener jeg, vil heller si det har noe med oppførsel og holdninger...

Kan du ikke lese? så les innleggene og få med deg litt fakta før du dømmer a? :)

Originally posted by SeRiaLkiL

Direkte skam det som står der ja. Jeg bare understreker at jeg er ikke en av dem :)

Marius da :) trekk opp skjorte kraga di LITT mer a:) hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dømt noen enda jeg....sa hvis det stemte... Og jo jeg kan lese, hadde slitt litt her inne på forumet hvis ikke da...

Hadde jeg ville dømme noen hadde du nok faen meg sett det rimelig klart...mark my words...

Men hvis alle er så jævla nærtagne så får jeg vel be om unskyldning da hvis det var noen som tok det jeg sa så innpå seg...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bærumsborgere retter en stor takk til Mess-TV stjernen Live som produserte denne forvridde reportasjen.

Hun har jo fremstått på tv som en mindre smart person, og dette blir kun gjenspeilet i artikkelen.

Et lite råd.. hold deg til søple-tv, så blir alle fornøyde.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider