Gå til innhold

Dagbladet: Repostasje fra rånerne i Bærum :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

:rolleyes:

Faen som kvaliteten på rånebilene i Bærum har forfalt på de siste 10 årene da. I min "råne-storhetstid" (93-95 ca) hadde vi da hvertfall vett på bedre bilpark enn dette.

MB, BMW, VW og Audi, samt Celica'r & Supra'r den gangen det var stort, nå har det jo forfalt helt.... :rolleyes:

Også rullings da...

Nei, unger - dere har søler bort "arven" med dette her :D

Mens du kjørte Megane Coupe?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De jævla fit@# reporterene skulle vært straffepult på et hengerfeste..:mad: Og jeg som faktisk hjalp dem å holde blitzen !

Det var vrengt på absolutt samtlige setninger og utspill..!

-Greit Harald venter på en kontainer, hvem gjør ikke det.. Men hele kontaineren er vel ikke til deg harald, neppe..?

-Vi liker ikke bilene orginale.. da er vi ikke ekte rånere.. Dessuten kontaineren Harald venter på er vel ikke fylt med orginaldeler?? hmm

-Vikingarna hører vel ingen på..

-Trodde ikke snobber kunne være hardbanka..

-Dokken til Thomas er første gang jeg har sett...

-Rånerene fra asker trenger ikke å komme hit, vi får jo ikke vært i fred her heller.. Hmmm mener å huske at vi ble fotfulgt av onkel hele kvelden.. Grensen til trakasert?

-Hvem kjørte pappa sin bil?? Hmm jeg vet ikke om noen og skal vi tro dagbladet så var det Stig, i en almera? Det er vel knapt nok noen bil ;)

-og viss vi er så snobbete så har vi vel råd til andre biler enn golf og ford:op

Er det rart det er vold i verden? Jeg har aldri blitt så provosert av noen som nå.. Jæ#@a reporter fitte. Noen burde ta dette opp med avisen, de bør ikke slippe unna med slikt pisspreik..:mad:

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Roffa

De jævla fit@# reporterene skulle vært straffepult på et hengerfeste..:mad: Og jeg som faktisk hjalp dem å holde blitzen !

Det var vrengt på absolutt samtlige setninger og utspill..!

-Greit Harald venter på en kontainer, hvem gjør ikke det.. Men hele kontaineren er vel ikke til deg harald, neppe..?

-Vi liker ikke bilene orginale.. da er vi ikke ekte rånere.. Dessuten kontaineren Harald venter på er vel ikke fylt med orginaldeler?? hmm

-Vikingarna hører vel ingen på..

-Trodde ikke snobber kunne være hardbanka..

-Dokken til Thomas er første gang jeg har sett...

-Rånerene fra asker trenger ikke å komme hit, vi får jo ikke vært i fred her heller.. Hmmm mener å huske at vi ble fotfulgt av onkel hele kvelden.. Grensen til trakasert?

-Hvem kjørte pappa sin bil?? Hmm jeg vet ikke om noen og skal vi tro dagbladet så var det Stig, i en almera? Det er vel knapt nok noen bil ;)

-og viss vi er så snobbete så har vi vel råd til andre biler enn golf og ford:op

Er det rart det er vold i verden? Jeg har aldri blitt så provosert av noen som nå.. Jæ#@a reporter fitte. Noen burde ta dette opp med avisen, de bør ikke slippe unna med slikt pisspreik..:mad:

Bra sagt.. helt enig :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider