acoupe Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 hei ! Jeg har veldig lyst på sota baklykter på audi coupeen min, men hva burde jeg velge ? Bruke noen tusen på å kjøpe nye fabrikk sota baklykter, eller den billige versjonen ved å kjøpe spray å sote selv ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 hmmm....ville kjøpt lykter som er E-merket (slipper du å få noe problem;)) men hvis du skal sote dem er det best å ta av lykta, skru ut innmaten og spraye innenifra.. men det er kjipt hvis onkel stoppe deg med spraya lykter, og de ber deg skrape vekk:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 ok. Men hvordan vil resultatet bli hvis jeg soter selv med spay? Vil det bli VELDIG ulikt fabrikk sota ? Og blir det noen stor forskjell fra å spraye på innsiden istedenfor på utsiden ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 spray selv (på innsiden!) Holder bedre . Kjøp spraylakk på biltema for sikkert under 100 lappen og tenk på så mye penger du sparte nå!! Ta de resterende pengene og løp å kjøp mer krutt under panseret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 kan plutselig bli VELDIG svart hvis du ikke passer på:) men spray fra innsiden ja, så slipper du at sprayen får skade, ekke veldig pent;) men jeg ville heller spraya dem rød på en svart bil:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 smart av meg å sote selv da ja. Koster 3000,- for fab. sota baklykter. Men resultatet blir vel bra tenker jeg ? Noen som har noen bilder av lykter som er sotet med spray ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 bilen min er grønn. Jeg tror hvertfall at det vil passe med sota baklykter på den. Har røde fra før av, men ikke helrøde. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Kjøp rød transparent-lakk og lakk helrøde da... Har du hvitt ryggelys-felt spar gjerne det slik det er. Er mye penere, syns jeg, med helrøde enn svarte... litt mindre harry liksom... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 vil si meg litt uenig der, jeg synes sota baklykter passer bedre enn helrøde. Hvertfall på grønn bil. Men men....smaken er som baken:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Brun og lukter vondt ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Dette var det eneste bildet jeg fant av de baklyktene jeg sotet med spray... bilen ser så som så ut, men den er under oppussing.. igjen... det bildet er gammelt! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 gjør som menn og sot med strømpe! Stopper dem deg i teknisk kontroll river du den av og ingen skade skjedd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvis du evt. kjøper e-merket sota baklykter, må du vise ekstra papirer på det hvis det blir kontrol? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by sutarts vil si meg litt uenig der, jeg synes sota baklykter passer bedre enn helrøde. Hvertfall på grønn bil. Men men....smaken er som baken:D Men faktum er at skal du lakkere de selv, så blir helrøde mye bedre enn sorte, rett og slett fordi lakkerte sorte baklamper vil se skikkelig jalla ut! Røde er mye lettere å få pent med "gjør det selv"-metoden. Selv ville jeg kjøpt sorte baklamper, har du ikke råd så ikke lakker dem! Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by svein Hvis du evt. kjøper e-merket sota baklykter, må du vise ekstra papirer på det hvis det blir kontrol? Nei, det holder at dem ser at de er E-merket (dette er stemplet inn i lyktene.) De kan finne på å ripe i glassene for å skjekke for sotspray men... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg