MaDDoG Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 de riper vell ikke i glasset hvis de ser E-merket? Gjør de det på bilen min så blir jeg grinete.. har org. sota baklykter med E merke på ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Det har jeg også...men de ble nok ripet i på EU ja...har jo faktisk sotspray på også, noe han ikke kommenterte! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Politiet reagerer ikke på soting av baklys så lenge det kommer noe lys ut. Dvs at de ikke er heelt svarte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by MaDDoG de riper vell ikke i glasset hvis de ser E-merket? Gjør de det på bilen min så blir jeg grinete.. har org. sota baklykter med E merke på ;) Hvis de hadde ripet opp baklyktene mine så hadde jeg blitt angry Men originale lykter har også E-merke, så det er jo umulig for en halvteit purk eller bilsakukyndig å se om det er et E-merket originalglass med sotespray eller et godkjent sota glass. De fleste soter lykteglassene med spray på innsiden, så da hjelper det jo lite å skrape på lyktene på utsiden. Men det er nok uansett en fordel å kunne fremvise papirer på at de er godkjente. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 MÅ man opp til bilsakjyndige for å vise bilen, eller holder det med EU- på verkstedet? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by VolvoTore De fleste soter lykteglassene med spray på innsiden, så da hjelper det jo lite å skrape på lyktene på utsiden. hvorfor sier alle at det er best å sote på innsiden av lyktene?? jeg har ALDRI sett lykter som kan sotes på innsiden bortsett fra på utgamle biler som volvo og div... mine baklykter er delt opp i flere rom inni, og det ville nok ikke sett særlig bra ut om de ble sotet fra innsiden. og skulle jeg først plukket de i deler tror jeg at jeg må fram med limtuben etterpå. Ellers er vel originale mørke lykter å foretrekke, men hvis man tenker på prisforskjellen vil jeg si at det blir helt ok når man soter selv også. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ja, er enig.. Trenger ikke å spraye innsiden.. Fungerer fint å spraye utsiden.. bare du lar dem tørke skikkeli før du kjører slik at de ikke samler støv og sånt. Jeg kjøpte mørk blå transparent spray på Torshov, og det ble veldig bra.. Ble ganske mørk men lyser likevel lett gjennom. Ser dere at reverselys er litt blå? Jeg spraya svakt der, så det lyser hvit/blå når jeg reserverer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by acoupe hei ! Jeg har veldig lyst på sota baklykter på audi coupeen min, men hva burde jeg velge ? Bruke noen tusen på å kjøpe nye fabrikk sota baklykter, eller den billige versjonen ved å kjøpe spray å sote selv ? mvh stian Ha baklyktene dine helt røde. det er finest på bilen din! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg