G_Yog Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 (endret) Jeg er på leting etter motornummeret på min polo. Sies at det skal finnes på et slett sted på blokka, men finner ingenting. er en 1.6 16v. Noen som vet? Endret April 4, 2011 av G_Yog Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 Pleier å stå øverst på venstre side av blokka. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Jepp, stemmer. Jeg fant det etter en del leting på nett. Rett over girkasseflensen. Takk for svar ;) som på bildet: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg