Gå til innhold

Masse deler til golf 2 VR6 selges!!!

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

Originally posted by G40Turbo

Går i alle fall en godkj i drammen som hade tuv ppirer igjennom kenneth på Race Tech.

Kjenner du han/dem???? Kunne du evt. hørt ang papirene???

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nitewlkr

Fordi VR6 ikke er levert orginalt i golf 2 derfor gir de ikke ut godkjenningspapirer...

Hørte noe om at man fikk tak i fabrikk lagde Golf 2 Vr6 fra bosnia eller kosovo eller noe jeg

Kanksje jeg som har hørt noe piss.. :rolleyes:

var en som sa det til meg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOPE, sorry. Hva er ditt nye projekt nå da????? Når skal vi pynte på deg igjen da?????HEHEHEHE

Tja.....du får vente å se til siste gatebil da vettu... ;) Blir vel ikke ferdig før da..:(

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Møller gir ikke ut papirer på en ombygning til 16V G60 da dette er en modell bygget av VW Motorsport.

Nei det er greit, men kan du dokumentere at det ble levert en Golf II m mer hester en VR6 er muligheten stor for å få det godkj, en kompis av meg driver med det i molde.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er greit, men kan du dokumentere at det ble levert en Golf II m mer hester en VR6 er muligheten stor for å få det godkj, en kompis av meg driver med det i molde.

Har han noe papirer på det??? For det eneste de forlanget på biltilsynet,var en dokumentasjon på at karrosseriet tålte den motoren....

Finnes det ikke noe firma som tester ut karrosserier,eller har oversikten på slikt,som kan gi en slik dokumentasjon da????

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mANlAC

Har han noe papirer på det??? For det eneste de forlanget på biltilsynet,var en dokumentasjon på at karrosseriet tålte den motoren....

Finnes det ikke noe firma som tester ut karrosserier,eller har oversikten på slikt,som kan gi en slik dokumentasjon da????

Hvis han har fått ordnet papirer så kan jeg sikkert ordne det til deg. Du har nr mit så ring meg i kveld og hør....

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...