Micoline Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 (endret) Jeg og dama skal flytte til Troms� til sommern og har funnet ut at vi da skal kjope vAr forste bil ! Vi bAde lever og skal leve som relativt fattige studenter og har satt en prisgrense p� 15000,- Jeg har kikket rundt pA nettet og har funnet frem noen kandidater : Saab 900 s 1996 Seat Cordoba 1,6 CLX 1995 1997 Rover 400-serie 416 SI 1994 Opel Astra 1.8 1997 Opel Astra Vil gjerne hore hva dere harA si om disse, spesielt Rover 400 og Seat Cordoba ! Ellers kom gjerne med innspill om hva jeg bor fokusere mest pA, jeg prover A unngA biler med skiftet motor og for mye modifisering etc(noe spesielt jeg for all del b�r holde meg unna her).. Har ogsA hort at franske biler er noe dritt, hva ligger i dette? Prover ogsA og holde sokene mine begrenset til 200000km og under, men hvor mye har dette mye A si pA sApass gamle biler ? Takker for alle svar ! :kiss PS: NAr jeg skulle forhAndsvise trAden viste det seg at de siste bokstavene i vArt alfabet ble til rare tegn, derfor ble dette litt rart. Aner ikke hvorfor det ble slik. Endret April 5, 2011 av Micoline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Roveren hadde jeg iallefall ikke valgt. Men sjekk ut Honda civic og Toyota Corolla også. Bare pass på rust! Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Enig med Sondre ang Roveren. Eldre Astra er belemret med mye feil (etter min erfaring). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micoline Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Noen som kan utdype litt om hvorfor jeg bør styre unna rover 400 ? Dette var jo en meget respektabel bil til en billig penge ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Kikket nettopp på annonsen og tar man prisen i betraktning så er nok dette et godt kjøp og bilen er lite kjørt :) Men så er det langt fra Mo i Rana til Sandnes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micoline Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hehe ! Ja det er langt å reise. Ville vært kjipt å finne ut etter 130 mil med tog at bilen har mangler som selger ikke har fortalt om. Skal vertfall ringe å høre ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Den Astran der så bra ut, hvis det er en sånn dere vil ha. Bra og relativt sprek motor. Stor bagasjeromsplass. sportsseter. Jeg hadde en sånn selv for noen år siden. Var veldig fornøyd med min :) http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1300268;Modified=1302118738;_cmd=similar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg