ossen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Men seriøst... det er vel ingen her som fortsatt kjører bil med forgasser vel?? Lenge siden den tid, jeg kjenner ihvertfall ingen som kjører bil med forgasser, og da mener jeg ingen Visst faen er det mange med forgasser fortsatt!! Elsker min dobble weber jeg.. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by DeejPhant Men seriøst... det er vel ingen her som fortsatt kjører bil med forgasser vel?? Lenge siden den tid, jeg kjenner ihvertfall ingen som kjører bil med forgasser, og da mener jeg ingen (litt halvveis rettet mot vintertipsene i nyeste Motor, som også var rettet mot forgassere) Jeg har forgasser i prosjektbilen min :D '76 Volvo 242 DL Jubileum... Men Merca mi har jo injection selvfølgelig. Du vet vel at Golf III 1,8 GL også har forgasser? Den er riktignok elektronisk styrt, men forgasser er det! Så det er ikke så lenge siden man bort fra den... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg