Schlasken Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Lazzarus hehe! Det er noe av det frekkeste jeg har sett på leeeenge. *Ler* :D :D :D sjønner ikke helt hva som er morsomt her.. :( Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Lazzarus hehe! Det er noe av det frekkeste jeg har sett på leeeenge. *Ler* :D :D :D Originally posted by knobben HAHA... Hoppas d e du som blir drabbad nästa gång..... hehe... det hadde tatt seg ut :roll::roll: Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Lazzarus hehe! Det er noe av det frekkeste jeg har sett på leeeenge. *Ler* :D :D :D Og HVA var det som var morsomt?!!? Jeg blir trist av å se bildet.. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by magzmod Føler med deg, håper du får fatt i de skyldige. Hva må du ut med for nye? Famir: her er bilde av bilen Er ikke mange kronene det der borte gitt, men surt er det da lell da... Føler med deg Knobben...... Blir vel andre R felger nå da?? Hvis en kan si det så kommer det jo noe godt ut av det da... Men de felga koster vel ca.4500 - 9500kr.med dekk.. Kommer ann på.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Jag pratade precis med försäkringsbolaget å jag slipper självrisk bara för att jag hade ett så bra larm=) Lite glädje i misären.... Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by knobben Jag pratade precis med försäkringsbolaget å jag slipper självrisk bara för att jag hade ett så bra larm=) Lite glädje i misären.... Glad på dine vegne.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg