mysterio90 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Noen som vet om gode steder for å polere bil med gunstig pris. Selv fant jeg en som jeg benyttet ifjor. Kostet bare 1200kr for polering utvendig og innvendig. Bilen ble helt strøken og jeg var veldig fornøyd. Det eneste negativt jeg har å si om det stedet var at han kom vist bort på støtfangeren med poleringsmaskin, siden støtfangeren var av plast så ser man liten merke der hvis man tar en godt titt. Så har lyst til å prøve et annet sted denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Ta en titt på DCN.no, der finner du en liste over folk som er dyktige i det området. Gutta på Ås kan anbefales, men det er også veldig mange andre gode der :) Eller du kan registrere deg der og legge ut en "jobb ønskes utført"-tråd :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas. Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 (endret) Støtter opp moderator-Sandmo her og anbefaler det samme. Legger du ut en "jobb ønskes utført"-tråd vil du nok rimelig fort få tilbud fra folk rundt deg som kan gjøre dette. Jeg ville ikke nølt med å gå god for de inne på DCN med litt erfaring innenfor dette her kontra ett av de mange firmaene vi finner rundt forbi. Som det har blitt sagt før, folk henger ikke på DNC.no for moro skyld :) Eneste er nok at du kanskje må ut med noen kroner mer, men så vil du også få det igjen mtp resultat. Lykke til. Endret April 6, 2011 av Tomas. Siter 15 Nissan Leaf Nordic 05 VW Caddy 1.9TDIx08 Volvo S40 1.6D Momx96 Ford Mondeo 2.0 GLXx68 Peugeut 404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg