hanse89 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Heisann Fant ut at forrige eier har montert handsfree i bilen, det er både mikrofon over døren på sjåførsiden og det er en mobilholder med ledninger og hele pakka. Denne holderen passer til Nokia telefoner, type veldig gammel modell. Noen som vet om firmaer som driver med slike ting? Gjerne sentralt i Oslo/Akershus. Kunne tenkt meg å få satt inn en holder til en iPhone 4, samt kobla den inn på anlegget, så jeg kan spille musikk fra den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 fleste bilstereo butikker gjør sånt Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 CenCom på økern funket fint for meg! De tar hovedsaklig Taxi'er men det var bare å møte opp med bilen så monterte de fullt opplegg med handsfree, gps og iPod docking for meg. Tar vel 1000 kr timen, men de brukte bare 1,5 time... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg