mtharaldVW Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Er det noen som har svarte dørplater til golf 2 dørs? Og jerne et svart teppe til golfen?, vill bytte ut det blå? Er jeg så heldig at det er noen som har dette liggende? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by mtharaldVW Er det noen som har svarte dørplater til golf 2 dørs? Og jerne et svart teppe til golfen?, vill bytte ut det blå? Er jeg så heldig at det er noen som har dette liggende? mvh Mads Har svart skinn :D Komplett m/stoler + evt. golf 3 dashbord :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hypp på å selge dem. Bare skinn dørplatene dine? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 jeg har svart gulv teppe til 2 dørs golf 2 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by villejan Hypp på å selge dem. Bare skinn dørplatene dine? Nei...må selges komplett!!! sorry!! ;) Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Jeg trenger som sagt et svart teppe til golfen! Hva skal du itilfelle ha for det?? Valget mitt blir jo en tur på huggeren, men tenkte jeg skulle høre meg litt rundt her først.. Hva skal du ha for det? og har du eventuelt mulighet til å sende det til stavanger? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Betal frakten så får du det av meg. Tok det ut fordi en skulle kjøpe det men hørte aldri noe mere fra han. Som du ser så er det rift i det. Men det kan sikkert syes eller limes. Det trenger en vask og en støvsuging men når du først har det ute så er jo det en lek. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg