ThomasEK Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Så ihvertfall bra ut på filmen :) Aner ikke hva jeg så på da men xD hehe.. Lyden er alltid bedre i virkeligheten ;) Men hørte at det var god lyd :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 KnockSense-modul er bestilt slik at original bankesensor kan brukes sammen med MegaSquirt :) Tomas666 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ut ifra bensinforbruk og lambdaverdi er jeg til nå oppe i 122% fyllingsgrad (volumetrisk effekt) så dette ser lovende ut. :wonder: Veit ikke om det bare er jeg som er trøtt altså, men kan ikke si jeg forstår så veldig mye av dette akkurat nå nei... Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 BTW: Kan non fortelle meg hvorfor jeg ikke har fått varsel om at det har skjedd noe her inne? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 BTW: Kan non fortelle meg hvorfor jeg ikke har fått varsel om at det har skjedd noe her inne? Når man abonnerer på en tråd kan man velge om man skal varsles via e-post eller ikke, både daglig og ukentlig. Har heller ikke skjedd så mye her i det siste, vært på jobb og nå hatt noen fine dager i påskefjellet :) Velox har prototyp av 5-1 grenrør under konstruksjon, blir vel det neste som skjer før det blir finmapping av motor :) Noen veldig off-topic påskebilder :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har melding via epost hver gang det skjer noe på noen av trådene. Har over 70stk som jeg abonerer på, så synes det er rart det kun har skjedd noe hos en eller to personer. Har selv pratet med Velox, så dem lager også grenrør tilpasset motoren og bilen min disse dager ;) Fine bilder forresten. Ble ikke snøskutertur på meg i påske, men har kost meg med barnedåp og ATV kjøring i Veggli ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Da var KnockSense koplet opp i bilen og mot datasprutet :) Antar jeg vil kunne se dette lyset om det er tenningsbank ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 snedig! fine bilder fra påsken....men mangler en vesentlig ting! snyscooter du kan "pop a wheelie" med :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiti Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Noe nytt? Siter Kjærlighet produseres i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Intet nytt å melde om :) Bilen er i daglig bruk og fungerer meget bra. Skjer ikke så mye mer før et evt grenrør blir montert. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Grenrør er bestilt regner jeg med? Har du hørt noe om hvor langt han har kommet med dem? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja, er bestilt. Vet ikke hvor langt han har kommet, vet bare det er noe inn i h11t trangt og i mine øyne nærmest umulig å få til sist jeg så prototypen som var 2/5 ferdig. Men vi får se :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg er glad det ikke er jeg som gjør jobben med å lage grenrør til disse bilene. Regner med han nå lager dem slik at dem kan serieproduseres etter hvert? Sitter selv å venter på mitt. Har ikke ville spørre hvor langt han har kommet med det, da det er som du sier, MYE jobb! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Skal ta en kikk i nærmeste fremtid. se hvor langt han er kommet ;) Noe serieproduksjon blir det ikke, tipper han lager til de som har bestilt pluss noen få til. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 Velox sitt 5-1 grenrør er ferdig, prototypen altså :) Blir produsert innen kort tid. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg