MacGyver93 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 renner sand ut av øra på meg Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Du glemte å si hvilke av dem, da disse kommer med 220 og 230 hk :P Min motor har nesten potensiale for 220hesters 2.2 20vt i hvertfall. (216hk + -) 2.2 20vT; 3B har 220 hk (S2) og ABY/AAN (S2/S4) har 230 hk. ADU har 315 (RS2). Jeg tenkte ikke på ADU ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 2.2 20vT; 3B har 220 hk (S2) og ABY/AAN (S2/S4) har 230 hk. ADU har 315 (RS2). Jeg tenkte ikke på ADU ;) Nei, jeg regnet mest med ABY/AAN. Din flower vel litt bedre enn disse motorene om jeg ikke tar helt feil? Får holde meg til å knive om hestene til en 3B motor jeg da ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Nei, jeg regnet mest med ABY/AAN. Din flower vel litt bedre enn disse motorene om jeg ikke tar helt feil?Får holde meg til å knive om hestene til en 3B motor jeg da ;) Min topp flower alvorlig mye bedre enn de på 3B/ABY/AAN, noe din også gjør. Fjern snurra på de andre og du har nesten halv effekt ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Min topp flower alvorlig mye bedre enn de på 3B/ABY/AAN, noe din også gjør. Fjern snurra på de andre og du har nesten halv effekt ;) Så sant så sant. Men da er jo ikke lenger disse 20vt motorene oeiginale lenger heller. Samme kan det være, for vi kjører fra dem likevel om det er det som skal være poenget ;-) Btw: Er det slik at jeg vil få mer hester i motoren enn di 216hk så lenge jeg har grenrør, eller er dette maks uansett uten å bytte til større ventiler og litt annen bearbeiding av toppen? Beklager eventuelle skrivefeil. Bruker mobiltelefon, da jeg er midt i Rondane på hyttetur/fisketur ;-) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Om din topp flower til 216 hk så er det på ett bestemt kamløft og med grenrør. På den annen side vil du få mer over hele registeret med grenrør, ikke bare oppnå toppeffekten ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 (endret) Da var det kommet :D Endret Desember 15, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 å fyfaen, porr! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Så bra ut :-) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimCKF Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Spennende tråd =) Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Da var det kommet :D Er dem ferdige nå? Har ikke fått noe mail ang mitt grenrør ennå. Gleder meg til å montere det i hvertfall! :D Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 (endret) Nei, de er ikke ferdige enda. Velox laget prototypen og sendte den for produksjon. Fikk tilbake et som ble testet og avvik ble korrigert. Dette er 2. versjon de har produsert og sendt tilbake for uttesting/verifisering. Den er allerede testet i en B4 Coupe Quattro 2.3E og den passer der, må kun modifisere rør til A/C reservoar og feste til Procon Ten, noe vi var klar over fra før. Nå skal jeg se om den også passer i en C4 2.3 :) Endret Desember 18, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Ah, da forstår jeg saken :) Btw: Hva er Procon ten? Har du noe bilde av dette? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Wiki - ProconTen kom i 1986 og varte til airbagen overtok. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Går rattstammen innover ved sammenstøt da? Var det noen fast nm, eller hadde den gjort det med hard nedbremsing/påkjørsel bakfra? Men tøff ide da :) Masse geniale ideer som har vært prøvd ut, f.eks Saab sine hodestøtter som fulgte hodet fram å stoppet det tidlig så du ikke skulle få Wiplash :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.