LupoB0Y Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Hepp På vei hjem fra streetmeet kjørte vi forbi en ulykke på alnabru. Det sto en (svart?) BMW 3 serie cab. oppå autovernet, og en Opel Vectra stv. med fronten inn i betongveggen på andre siden. Heftig smell med andre ord. Filmet litt når vi kjørte forbi. Litt mørkt, men.. bedre enn ingenting. Du kan laste ned filmen fra: http://home.no.net/polo54/images/ Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 "Kjør pent gutter! God natt. Go fast!" Bra med noen alvordsord på slutten :D Men seriøst, hvordan kan de ha klart å dytte den bilen oppå autovernet? Må jo ha smellt noe skikkelig for å få den oppå der. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 må bare kommentere musikkvalget jeg....... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by CrZy_T må bare kommentere musikkvalget jeg....... hahaha.. jeg visste den måtte komme.. Satt og tenkte på det når jeg så filmen.. "faen, hva hørte vi på der.." :o Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by CrZy_T må bare kommentere musikkvalget jeg....... LOL *mimre, mimre* :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 For de som lurte på musikkvalget, så spilte jeg visst Gigi D'Agostino - The Riddle :o Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Klarte ikke se noe der jeg...for mørkt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by Dr_S Klarte ikke se noe der jeg...for mørkt Justér kontrasten på skjermen din litt... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 halla lupoboy. Takk for sist. Når kjørte dere hjem igjen da? Ulykken hadde nettopp skjedd når jeg passerte. Var bare noen få pol10 på stedet når jeg dro forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg