Gå til innhold

Skivebremser bak på Golf 2

Ranger emnet

icemanx

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte koplett bakstilling fra en gti 16v, er ikke noe problem å flytte over den, men da jeg skulle plukke den fra hverandre og overhale den, dukket det opp en del problemer:

Trengte:

Nye foringer

Nye skvier + klosser

Mulig nye spindler

Nye bremserør

Dette ville kostet meg nesten 5000kr plutselig....

Så om du kjøper brukt, så vær obs på at slitedeler må byttes ja.

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg må ha litt mere bremsekraft på bilen , siden det er gjort litt med motoren på den.. ( den ble eu godkjent med motorbytte ++ , men gjengen som tok eu kontroll på den så ikke opplagte ting som senkesett eller motorbytte )..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by remster

har komplett bakstilling til golf gti 16v liggende. bud over 1000,- tas i mot. trengs overhaling av calipterne men det koster 160 kr pr sett. dvs 320kr for overhalingssettene.

da får nok du en pm i førsten av neste mnd hvis den ikke da er solgt :D

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda ikke fått solgt den bakstillinga vår Remster. heh.. jaja.. er faktisk bare den ene caliperen som trenger overhaling.. den på høyre side om jeg ikke husker feil.. mener det var den venstre som virka når jeg hadde denna på bilen,

så løp og kjøp folkens

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider