Dyrseth Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Etter å ha lest ALLE trådene om Opel Astra Bertone ca. 98123 ganger før jeg kjøpte min, tenkte jeg det hadde vært artig å lage en liten tråd om bilen min også. Aner ikke hva jeg skal gjøre med den, så det får tiden vise. Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Kjøpte bilen i midten av mars. Hvitt skinn, 1.8 bensin, gått lite og i veldig god stand. Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer! :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer! :) takktakk! Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Gratulere, velkommen i klubben!:) ...mulighetene er mange! Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Hva skiller en bertone fra en vanlig astra? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Takktakk! Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hva skiller en bertone fra en vanlig astra? Etter min mening er vanlig astra ganske stygg -> Bertone er dritpen. Neida. (joda) Er vell hovedsaklig design. Senket litt, litt andre specs på motor regner jeg med. Har ikke satt meg så mye inn i forskjellen mellom dem. Jeg hadde aldri valgt en vanlig Astra, men forelsket meg fort i Bertone da jeg så den for første gang. Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Du finner vel heller ikke Astra coupe, Bertone da selvfølgelig. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Du finner vel heller ikke Astra coupe, Bertone da selvfølgelig. ? Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Ble ganske feil formulert den setningen der, men det er vel bare Astra bertone som er to-dørs coupe? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xesence Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Gratulerer med ny bil! Kunne tenkt meg en Bertone selv når GTC'en skal byttes ut :-) Siter Opel Astra GTC 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyrseth Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Ble ganske feil formulert den setningen der, men det er vel bare Astra bertone som er to-dørs coupe? Meget mulig! :) Siter Opel Astra Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg