PetterS Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Har hatt mange biler å alltid hatt anlegg i dem, men aldri lydisolert noen av bilene for jeg rett å slett ikke har gidda. Er det noen som kan dele erfaringer med lydisolering her? Hvordan ble lyden etter lydisolering? Ble det stor forskjell? Har dere lydisolert hele bilen, eller bare bak? Hvilken isolasjon har dere brukt? Vurderer å ta meg tiden til å isolere litt i passaten (stasjonsvogn), ihvertfall sidene bak, gulvet og bakluka.. Så får vi se med resten, syter med å ta ut taktrekk. Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Tro meg, det blir stooooor forskjell. Når du ikke demper så rister alt i hele bilen, altså lyden forplanter seg i karosseriet osv. Når du demper så skjer ikke det i like stor grad, og bassen blir mere konsentrert INNI bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterS Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Okei :-) ja tror jeg får lydisolere litt, får begynne med bagasjerommet og se.. orker egentlig ikke ta ned taktrekket.. hehe.. Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Har dere lydisolert hele bilen, eller bare bak?Hvilken isolasjon har dere brukt? Egentlig så trenger man bare dempe der hvor høyttalerne er montert, men også der man hører at det trengs å dempe. Altså der det dirrer eller rister mye. STPluss og dynamat er vel gode produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg