villejan Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Fikk ikke med meg nyhetene i går om noen dekkforhandlere annet at tommy sharif var avbildet og intervjuet... noen som kan fortelle meg? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Det var en dekkforhandler som var lei av Sharifs dumpingpriser på dekk og felger, så han inviterte han til et møte. På dette møte klarte Sharif å snike med seg en båndopptager og ta opp hele møtet. Fikk ikke helt tak i hva den andre dekkforhandleren ville, men han kom med et lugubert tilbud. Sharif takket visstnok nei til dette og sendte heller kasetten til TV2 hvorpå de laget en reportasje om dette og satte den andre dekkforhandleren i et dårlig lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Hehe, tøft gjort, så innslaget. Sharif må jo stjele sinnsykt mye kunder fra andre forhandlere. Kan godt skjønne at de kan bli frustrert av det, men så har ikke de det han har: Lave driftskostnader. :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 er sharif dekksenter lett å finne?brodern skal ha seg noen nye felger til sommeren;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Ligger like ved Skedsmokorset langs E6, veldig lett å finne. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 ok.takker:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by RedFox kjekt å bo på vardeåsen slik som meg :D Lyst til å gjøre meg den tjenesten å sjekke om han tar inn Dare-felger? Skal ha Dare V2 til bilen min, 7x18 ET45 boltsirkel 4x100 med Falken FK-451 215/35/18. Hadde du PLEASE PLEASE giddi å sjekka det og sendt meg en PM om svaret? Håper :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Hadde du giddet å undersøke pris på noen 18" ac scnitzer replika felger med gummi også? MVH Jan Gunnar Stenberg Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 ring sharif selv da vel.. 63 87 86 57 om man kjører dit er det lettest å ta av ved bøler avfallsdeponi.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 De gangene jeg ringer ham er det alltid opptatt, ellers tar de telefonen og lar den ligge uten å svare meg! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by jackpot ring sharif selv da vel.. Ja, LYKKE TIL! Tror ikke det blir mye svar å få der i gården, nei.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde_190 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 ligger denne reportasjen på web tv? hadde vært kult å sett det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Ideal Ja, LYKKE TIL! Tror ikke det blir mye svar å få der i gården, nei.. hehe, det er ikke umulig.. bare å være tolmodig det.. er fler som jobber der nå enn f. eks. i sommer! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde_190 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Ludde_190 ligger denne reportasjen på web tv? hadde vært kult å sett det! bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg