Thomas_M Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Hvor kan jeg få bra billån? Hvem gir lettest ut billån i dag? Er det noen som har noen tips? Vil gjerne låne 450.000 med 0 i sikkerhet. Tjener 350.000kr pr år. Kom gjerne med en liste hvor du kan søke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Google.com, Enkelt og greit. Bil lån på 450.000 det er litt av en dårlig innvestering. Bare nevner det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 450 000 med 0 i egenkapital, nedbetaling på 5 år er nesten 9 000 i mnd.. http://www.elcon.no Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 450 000 med 0 i egenkapital, nedbetaling på 5 år er nesten 9 000 i mnd.. http://www.elcon.no Som sakt en veldig dårlig investering. Spørs om de i det heletatt vill gi deg et lån med 0 i egenkapital. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 hva en du gjør ikke lån i alle disse internett baserte greiene...gå til din bank der du har alt annet og forhør deg! har du ingenting? hus, leilighet etc? 450k i BILLÅN blir skyhøy rente.... burde bygge deg opp litt sikkerhet først! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Som sakt en veldig dårlig investering. Spørs om de i det heletatt vill gi deg et lån med 0 i egenkapital. man MÅ ha litt i egenkapital uansett hos sånne firmaer...det jeg har hørt hvertfall Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 man MÅ ha litt i egenkapital uansett hos sånne firmaer...det jeg har hørt hvertfall De aller fleste banker krever at du har en egenkapital. Hadde blitt forbauset vis de ikke hadde krevd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 sånne som elcon, santander, gemoney etc krever ALLTID egentkapital! Banker som sparebanken, nordea etc krever somregel sikkerhet i hus eller annet! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Høyr med din lokale bank. Eg har lånt 300 000,- hjå min lokale bank. (billån uten sikkerheit) Finn ut kor mykje penger du må betale totalt og kva bilen er ca verdt etter at låneperioden er ferdigt. (Ein ny bil har ca halvert seg i verdi etter 5 år) So kan du tenke deg om litt om det er verdt det. (i forhold til ein billigare bil) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_M Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Da tror jeg må jekke ned litt på bilprisen. Selv om jeg hadde hatt råd til det. Slik jeg har skjønt det nå så må jeg ha egenkapital for å ikke få skikkelig dårlig rente. Kanskje jeg skal spare litt. Eller....kjøpe billigere bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 man taper så sinnsykt på vanlige biler nå om dagen, at jeg hadde aldri brukt så mye på en vanlig bruksbil! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Da tror jeg må jekke ned litt på bilprisen. Selv om jeg hadde hatt råd til det. Slik jeg har skjønt det nå så må jeg ha egenkapital for å ikke få skikkelig dårlig rente. Kanskje jeg skal spare litt. Eller....kjøpe billigere bil Selv om du hadde hatt råd til det så hadde du tapt utrolig mye penger. Bil er ingen god business, da ny bil taper seg utrolig fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Tenk litt lengre en 4-5 avdrag Thomas. Det går sikkert fint nå men kjedelig på 2 året liksom. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VibekeG Skrevet August 16, 2017 Rapporter Share Skrevet August 16, 2017 Du finner en liste her over ulike lån på nettet, også billån. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RotorMcDuck Skrevet September 2, 2017 Rapporter Share Skrevet September 2, 2017 Tenker det ikke er noe poeng å opprette en ny tråd for å stille spørsmål om billån. Jeg vet hvor jeg kan låne penger, men er usikker på hva som gir økonomisk mening, med tanke på egenkapital/forsikring og lånetype. Har sett meg litt omkring etter lån til bil, og det er jo en hel underskog av tilbud å velge mellom. De fleste krever også relativt stiv egenkapital for å sikre lånet med verdi i selve kjøretøyet. Ser også at flere steder reklamerer for forbrukslån til kjøp av bil. Det gir jo ingen mening overhodet tenker jeg med mindre man gjør som i boligmarkedet. Jeg mangler ca 10 000 kroner til å kunne få et billån med sikkerhet. Tenker da at det kan lønne seg å ta opp et usikret lån som lar meg dekke EK. Til gjengjeld vil jeg få et lån med sikkerhet i bilen som er mye billigere. Da må jeg bare sørge for å nedbetale forbrukslånet så raskt som mulig.. Er jeg helt på jordet som tenker slik eller er det noen av dere som har erfaring med en slik løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg