RiksTv Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Hei, har bygd litt annlegg i citroen min nå, men tror batteriet er litt lite :P hvordan kobler jeg på ett til batteri? skal da ha det som står forran, og ett i bagasjen.. kan jeg da ta pluss til pluss, og minus til minus bare? skal ha 2 batteri fra samme produsent, og på 65ah, må jeg da ha en diode eller noe for at de ikke skal lade ut hverandre? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Koble fra plusspolen til batteriet foran til plusspolen til batteriet bak. Trenger ikke dra minus fra bak og fram igjen. Finn heller et bra sted å feste minuskabelen til i karrosseriet i bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 greier dynamoen i de heile tatt og lade begge batteria skikkeligt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Husk sikringer ved batteriene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 greier dynamoen i de heile tatt og lade begge batteria skikkeligt da ? Det spørs jo hvor stor dynamo man har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg