readysetgo Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Hei, Har problemer med startsperren på min boxer 2001 modell 2.8 HDI. Kodelyset i dashbordet lyser ikke i hele tatt, hva kan feilen være? Har lest i instruksjonsboken at lyset skal enten blinke om startsperren er i ustand eller lyse og så forsvinne om startsperren er iorden, men hos meg lyser den altså overhodet ikke. Hvor kan eg få tak i informasjon om startsperren og så feilsøke? Mvh Leon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Jeg hadde det samme problemet med min 2003mod. med 2.8 HDI. Det viste seg å være startsperren i hoved nøkkelen som var ødelagt!!! Så om du har en reserve nøkkel så kan det være så enkelt som å bare bytte nøkkel!! :) Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg