Gå til innhold

Erfaring med Alutec-felger?

Ranger emnet

polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fått et greit tilbud på helt nye Alutec-felger inkludert dekk, men lurer på om dette er et kvalitetsmerke...noen som kan svare meg på dette?

Som sagt(under en annen topic) så er jeg jo ute etter 15" felger, og dette tilbudet er på 7x15" felger...!

Men er det virkelig et problem å få på disse felgene(med tanke på størrelsen)?

vet ikke hvor mye bilen kommer til å bli senket!!!

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

Heisann!

Jeg har fått et greit tilbud på helt nye Alutec-felger inkludert dekk, men lurer på om dette er et kvalitetsmerke...noen som kan svare meg på dette?

Som sagt(under en annen topic) så er jeg jo ute etter 15" felger, og dette tilbudet er på 7x15" felger...!

Men er det virkelig et problem å få på disse felgene(med tanke på størrelsen)?

vet ikke hvor mye bilen kommer til å bli senket!!!

Takker for svar...

hvilket firma er det somleverer det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke skal du ha da?java, kyro og vantastic er vel de som passer best på bilen din utseende messig..

tror nok alutec felger er greie nok, kan jo ikke måles på linje med momo, oz og andre "topp-felger" men hvor mye skal du gi for felgene? med eller uten dekk..`?

likte kyro felgene ganske godt selv, vet du hva de koster eller?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, har fått et tilbud av auto-design på InFront felger med 7x17" - med Pirelli 205/40 kr 9990.-

De selger en kopi av de hos wheelie.no til 8900 også, men de er det dårligere dekk på..så jeg tror jeg kommer til og gå for de på auto-design

slik ser de ut: InFrontStor.jpg

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Alutec Kyro felger på vinterhjula mine... Betalte 7000,- for de i 16" med 205/55-16.. Jeg har ikke lagt merke til at de er noe spesielt dårlig med de ennå..

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

grattis...de så fete ut, men tviler sterkt på at jeg får pressa de inn på min polo..hehe...

jeg går nok for kyro ja!!

gleder meg:D

takker, blir ekstra gøy siden de er chrome felger:D

de ble ikke produsert i mindre enn 17" så det blir nok litt verre på en polo ja:)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider