laxet Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Hei, som tittelen sier så gjelder dette lagring av innstillingene. Jeg har prøvd, men får ikke til å lagre innstillingene på denne pioneer spilleren. Altså hver gang jeg skal ut og kjøre er alt av feks. radio kanaler som jeg lagret forrige biltur forsvunnet, altså det blir ikke lagret. Noen som vet hvordan jeg lagrer det? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Hehe, du får bytte om på gul og rød ledning bak på spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxet Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 åja, hehe. Var en kamerat som koblet det, men får prøve å bytte de to da :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg