Gå til innhold

mistet lappen.

Ranger emnet

newport

Anbefalte innlegg

fartsgrense med 80 km/t

kjører mann i 140-150 km/t er straffen 13-19 mnd uten lappen! min fart var 146 km/t og etter min beregning ligger jeg da på 16 mnd uten lappen la meg si om det går 19 mnd og 1 uke og jeg enda ikke har hørt noe fra politiet om straff bot og beslag tid hva da? om jeg bare venter og kontakter de! er vel ikke jeg som skal kontakte de for å få min bot og straff er vel purk jævlene sin jobb å gi meg straffen vel?????????? eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke enklere å ringe politiet direkte, i stedet for Biltilsynet (som byttet navn på 90-tallet) og kjøreskoler.

På bilforumet.no er det så mange tilbakestående som vanker, så i utgangspunktet er ingen svar til å stole på. Bortsett fra mine svar da, for jeg er den eneste normale her.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilforumet.no er det så mange tilbakestående som vanker, så i utgangspunktet er ingen svar til å stole på. Bortsett fra mine svar da, for jeg er den eneste normale her.

Bare for å ikke lemne noen tvil, så rager vel flatpedal høyest og alene på rankingen av irriterende brukere for tiden. Ingenting er verre enn en som nylig har fått lappen og som uttaler seg som han vet best, og som skriver til medbrukere som om de var drittunger, når han er den største.

Nå har ikke admins for vane å skrive sånt om eller til brukere, men noen ganger renner det faktisk over. Selv for en tålmodig og forståelsesfull admin som meg selv...

Endret av henne
skriblefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen Rapporter innlegg-knapp her lenger? For maken til off-topic innlegg er det sjelden å se.

Det siste jeg husker du har gjorde henne, var å slette min tråd der jeg spurte etter hvor man fikk kjøpt billig påskebensin. Hva er formålet med et jævvla bilforum hvis det ikke er for å dele gode råd? Jeg prøver å unngå å bruke banneord, men denne gangen føler jeg det er på sin plass.

PS. Jeg tror alle unntatt deg skjønte ironien i "jeg er den eneste normale her".

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen Rapporter innlegg-knapp her lenger? For maken til off-topic innlegg er det sjelden å se.

Det siste jeg husker du har gjorde henne, var å slette min tråd der jeg spurte etter hvor man fikk kjøpt billig påskebensin. Hva er formålet med et jævvla bilforum hvis det ikke er for å dele gode råd? Jeg prøver å unngå å bruke banneord, men denne gangen føler jeg det er på sin plass.

PS. Jeg tror alle unntatt deg skjønte ironien i "jeg er den eneste normale her".

Ja, du mener denne tråden?

Påskebensin

Hvor lønner det seg å bestille påskebensinen i år? Trenger ca 50 liter. Håper på mange gode tilbud.[/Quote]

Beklager at det ble misforstått, men var ikke klar over at folk her inne dealet dette.

Dessuten lå tråden på Annet bilrelatert, hvor kjøp/salg ikke skal forekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider