Gå til innhold

felger!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Vantage

mener bestemt at mine felger ligger der ja :D

skyld på trådens starter ;)

Nå har ikke jeg henvendt meg til noen spesifikt da. Regnet med at de som føler seg truffet skjønner poenget selv...

Dessuten er du ikke så uskyldig som du vil ha det til... ved å svare på en slik tråd oppfordrer du også andre til å legge ut lignende tråder under "off topic"!!

Og det er jæ.... irriterende at noen misbruker forumet på denne måten. Ikke bare at tråden ligger i feil kategori, men også med en topic som gjør at 80% av brukerne klikker seg inn, bare for å finne ut at tråden er totalt irrelevant for 98% av de!!

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Og det er jæ.... irriterende at noen misbruker forumet på denne måten. Ikke bare at tråden ligger i feil kategori, men også med en topic som gjør at 80% av brukerne klikker seg inn, bare for å finne ut at tråden er totalt irrelevant for 98% av de!!

du.. jeg hadde aldri noen hensikt å "missbruke" forumet som du sier!!

det ble bare sånn at den havnet her pga liten/dårlig tid!! jeg beklager på det meste om du føler deg æredskrenket over at den tråden ligger her på off topic, men nå har det seg sånn at den gjør det..

og dessuten.. er ikke noe problem for en moderator å skifte plass på den.. det har skjedd før.. :)

så ro ned nerva di litt da.. trenger ikke å koke over for alt her i verden!

-=fred ut!=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Nå har ikke jeg henvendt meg til noen spesifikt da. Regnet med at de som føler seg truffet skjønner poenget selv...

Dessuten er du ikke så uskyldig som du vil ha det til... ved å svare på en slik tråd oppfordrer du også andre til å legge ut lignende tråder under "off topic"!!

Jeg regna ikke med at du henvendte deg til meg, og følte meg ikke truffet, prøvde å gjøre det litt morsomt, men det gikk visst ikke så bra..

Ikke at jeg veit helt hva som er mest 'riktig';

a. å svare på det det blir spurt om i trådens spørsmål

eller

b. komme med kritikk fordi den ligger galt plassert..

..men, det hadde sikkert gått an å si ifra på en litt hyggeligere måte (mulig du ikke mente det sarkastisk, men jeg oppfattet det iallefall sånn). Tror ikke The Cowboy gjorde det med vilje. Og å kalle det for misbruk er vel å ta litt hardt i, iogmed at han spør om noe som har med bil å gjøre på et bilforum.

Peace Out her også :) ikke min hensikt å bli uvenner med noen..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, er ikke ute etter å skaffe meg uvenner jeg heller.... Men det er småirriterende med tråder som ligger på helt feil plass, og når den i tillegg har elendig topic, må det være lov å si fra:rolleyes:

Og når Cowboy unnskylder seg trådens plassering med dårlig tid, bør han også være ydmyk nok til å respektere at andre kanskje har dårlig tid også:rolleyes: Derfor lager man en skikkelig topic... f.ex "Felger til Concerto ønskes kjøpt" Skulle ikke være så vanskelig det vel...;)

Så da er det vel bare å håpe at moderator flytter denne dit den burde være...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

jamen da er vi enige da..hehe :)

håper bare det kommer noen med et tilbud om felger og dekk snart :) hehe

og til deg Vantage.. vet du hvor jeg kan finne ut noe om hvor brede dekk jeg kan ha på bilen?? har hørt noe om 205/R50-55 (eller noe sånt..) men husker ikke helt!!

da må du nok høre med biltilsynet, eller sjekke med honda.. jeg veit ikke helt hvor man får tak i det ellers.. ;)

En regel du må holde deg til er iallefall at hjula ikke skal stikke utenfor hjulbuene... :)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider