Turbo-Am Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Lurer på om det e nokken her inne som har, eller veit om ein 1,9liter eller ana større motor som passer på org. girkassa i Opel Manta A 1,9.. E ein kompis a meg som e på jakt etter. sea den som stod i bilen tok kvelden.. Send meg ein PM TLF te han: 97 57 46 25 Mail: m007dalen@hotmail.com Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdekongen Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Eg har ein 1,9l fra ascona b, hvis dette er av interesse, eg har 2 girkasser til den og hvis det trengs, motor og ene girkassen kjørt ca. 165000km. den andre girkassen ble ny overhalt og fikset for 8år siden og har ikke vert montert etter, usikker på km stand, men under 100'000km.. dette går billlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty123 Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Hallo, det er nok meg det er snakk om her :yodude: Beklager at jeg ikke har svart før, jeg er interessert men hva slags pris vil du ha for motoren? jeg har 3 girkasser så det får vel holde foreløpig... :) men jeg bor i gjerstad i aust agder, så det vil nok kansje bli litt problematisk å hente den, men jeg får tenke litt på det, hvis du fortsatt har motoren da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg