Gå til innhold

Lakk og understellsbehandling Oslo-området

Ranger emnet

Kjakan2005

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ford Focus 07 st.vogn som jeg tenkte jeg skulle være litt snill med, og få understellsbehandlet. Ser det er litt rust under bilen (mest bak), og sikkert lurt å være føre var nå. I tillegg har jeg to steder hvor lakken er flasset av på bilen, snakker om områder på ca 2 x 2 cm. Noen som vet om et sted som både fikser lakk og rustbehandling i Oslo-området?

Tar gjerne imot tips til steder som er gode og ikke minst rimelige på lakk og-eller rustbehandling i Oslo-området (må ikke gjøre både lakk og rust, men en fordel selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår