firelude Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hei folkens ! Jeg mekker mye bil og trenger ofte deler til mine prosjekter . Jeg kjøper gjerne brukte deler , men...og det er et stort men.. Tilstadighet får jeg ikke svar på mine henvendelser på mail til div bilopphuggerier . Er det andre som har samme problemet ? Ligger svaret i det at det er mye "radd" som driver med dette ? Jada jada jeg vet at en ikke skal dra alle over en kam men nå begynner jeg å bli drittlei dette surret fra div huggerier ! Pussig at ting skal være så vanskelig .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Kan ikke du bare ringe dem da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 De huggerne jeg kjenner til har vel i beste fall en mail til kontordama som ikke har peil, ring dem, du lærer deg fort hvilke som ikke er noe å handle av. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 aldri mail med huggere...alltid ring de! er somregel kontorrotter som svarer mailer...Ring eller dra dit! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Joda joda selvfølgelig kan jeg ringe , men jeg sender en mail - setter på kaffe , sender ny mail - mekker litt , sender ny mail - drar på jobb , sender ny mail ( neeeeiiii aldri fra jobb )...he he he jau jau . Har ikke tid til å ringe..det største problemet er at jeg ikke får svar...dermed tenker jeg at da venter jeg til i morgen , men neste dag....ikke svar ! Jeg skal ha svar i løpet av noen timer...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Du har ikke TID til og ringe? men du har tid til og sette deg ned og skrive en mail? veldig logisk^^ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Pussig at ting skal være så vanskelig .... Ja, det er rart at det å løfte på røret og ringe er vanskeligt.Spesielt siden du skal ha svar i løpet av noen timer...! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 (endret) Jaaaaaavel så var vi der da....Når en skriver mail er dette også en logg for undertegnede , jada trenger litt orden når en jobber på flere biler samtidig . Jeg har ofte opplevd ved telefonsamtaler at vedkommende i andre enden er stresset og avviser min forespørsel kjapt med "har ikke" , dette pga delen sannsynligvis gir mer jobb enn penger i lommen . Men jeg tar hintet ang mitt resonemang og disponering av tiden , skal prøve telefonen ja . Endret April 18, 2011 av firelude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg