vwgolf2 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 mini update..lakkerte frontblekket som gti leppa skal sitte på idag, og prøve monterte heile skiten på bilen..ble lav ja, ca 2-3 cm klaring :cab var faktisk ikke no stress og feste einser leppa heller :) yeahyeah..noen pics.. (mobil bilder, og ja..bilen står på flatt gulv..ikke no bakke juks ;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Daayum!! Lav og fin ja!! Skal det ikke være no plast der i det hullet under fanger da? Ikke montert enda eller? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Tøft :) jaja så mange bokstaver Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har den "grillen" som skal være over fangeren liggendes :) takktakk..blir nok litt lavere med sommerhjul og, så lurer på hvordan dette skal gå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det var brutalt rått. Lurte faktisk på en slik leppe selv, før du sa du skulle ha det, men det går nok dårlig når det blir så liten klaring. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har den "grillen" som skal være over fangeren liggendes :)takktakk..blir nok litt lavere med sommerhjul og, så lurer på hvordan dette skal gå :p Du får slenge deg med på gruppekjøp av justerbart på vacn forumet ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Det var brutalt rått. Lurte faktisk på en slik leppe selv, før du sa du skulle ha det, men det går nok dårlig når det blir så liten klaring. takk ;) går ann å feste spoileren litt lenger frem på blekket,da blir den høyere, men personlig syns jeg det ser best ut der den er festet nu..men spørs om jeg rett og slett ikke må flytte den litt frem :wonder time will show... justerbart hadde vært noe ja mad maxx..men akkurat i dette øyeblikk tilsier økonomien noe annet... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Flytte den? erru gæærn mann? :roll: Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hvorfor har du ikke EMBLEMGRILL? ;) Det hadde passa utrolig mye bedre på den bilen der. Fett med den leppa, da. Hvor kjøpte du den? Skal ha det på einsern min. Veng skal ha, men har hørt litt av hvert om passformen på den leppa... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 lol dagfinn..får se ;) mye blikk når jeg subber nesten konstant på 303 og inn mot rundkjøringer...priceless<3<3<3 kaldblod: det er vintergrillen min..tar godt vare på den andre i varm garasje..tenkte jeg skulle montere den en dag og..! Einser leppa kjøpte jeg på klokkerholm, passformen var ypperlig! (nå har jeg bare prøvd på min 2er golf da..men regner med den passer einser bra!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 siden jeg har 2 jern jeg kan feste leppa på så prøvde jeg å sette den litt lenger frem så den ble litt høyere (jeje) for å se hvordan det ble..syns ikke det ble så ille igrunn :) så får heller det andre jernet brukes når forholdene tilsier det! (snø!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Flotte greier! ...da ble bilen mer unik. grymt Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 takktakk :) tror ikke, og håper ikke det er for mange 2ere som har denne "modden" :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Du må melde ifra når p-slotta skal selges.. hehe. Har på følelsen att mine er en tomme for små.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 det skal jeg gjøre vettu...men vet ikke om det lønner seg å selge dem med tanke på hvor mange timer jeg har lagt i dem, og jeg får sikkert ikke no for dem uansett :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg