vwgolf2 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 takk for link, skal sjekke litt nærmere..og har igrunn gått litt vekk fra old skool..kan nevnes at det ikke er mer chrome detaljer på bilen, men alt er org, bortsett fra sorte einser speil.. black is the new chrome ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 hvor kjøpte du duckleppa til einser? pris? Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvor kjøpte du duckleppa til einser? pris? kjøpte den gjennom broren min som jobbet på scania mek.verksted slik at jeg fikk prosenter..er fra klokkerholm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Gamle 16v-leppa dette vel, kom på 16v'en med små fangere:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 ser fortsatt bra ut morten :) men tror det er på tide å bruke litt seriøse penger på felg og senk nå :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 takktakk ;) ja veit det..men strømmer ikke akkurat på med penger for tiden, så er i en litt bedriten situasjon..håper det ordner seg om ikke så lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 heter fargen din? er det atlas grey? lurer på om min og er det ser du.. hvordan festa du duckbill leppa di? skal snart feste min.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 fargekoden er atlas grey ja:) LP7V. duckbill leppa festa jeg med skruer og muttere bare..men måtte borre nye festehull, gikk smooth det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nice;) min skal snart på lakkering så da blir det montering av grom deler:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 skjer lite med bilen for tida, og kommer ikke til å skje så mye til heller tror jeg..sugen på annen bil, og jakter derfor på corrado..yeah så kan jo nevne at bilen blir til salgs så fort jeg skaffer meg annen bil, noe jeg håper ikke blir så veldi lenge til..kommer tilbake så fort det skjer noe nytt på bilfronten her! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 blir bilen da solgt uten pirelliene? vist du vil selge de utenom vil jeg ha de!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 disse pirelli felgene har vært til salgs en stund de ;) uansett veldig tøft prosjekt! om det blir til at du selger golfen må du passe på at den får et godt hjem og får en eier som vil beholde stilen:thumb Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 golfen blir nok solgt med pirellier, da de blir i minste laget for en corrado :p men golfen er ikke tilsalgs enda..ikke før jeg får radoen i hus og jeg får fikset litt småting på golfen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Golfen selges. Går billig grunnet noe rep og høy km. Det må sveises rust i gulv og ett hull i kanalen på førerside.Enkelt og greit for en som har tilgang til sveiseapp. :) Bilen selges for 5000,- med pirelli felger (slitte dekk) og 13" alu felger med ganske bra piggdekk. (kjøpt i november). linker til en annen annonse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75707 syns du prisen er stiv er det ok for meg ;) går ikke under det uansett :) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 bare felga da? hehe. . . lov og prøve seg :whistle Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg