Oshim Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Regner du har dette notert i vognkortet.. Står det hvor mange runder det er på fjørene hos deg? fikk notert rundene jeg , blir litt leit med "modifisering" da eller? hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hehe vognkortet nei..men skal få det til når jeg får meg ett skikkelig senkesett..bare å kjøre skadefritt så går det vel greit tenker jeg..har jo ingen planer om noe annet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Da er det "nye" senkesettet ditt klart til avhenting Morten ;D Møtte faktisk på din bror i dag på svenskebåten. Trur han hadde rota seg bort :p hihi Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 ahh sweet :) får komme på date en dag da og sjekke ut varene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Stå på Mye penger har du brukt på "Old Skool" nå da? (sånn circa, inklusive bil) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 :) ikke brukt så mye penger egentlig.. Bil: 14 000 var det vel jeg gav Felger : 1500 + div kr og mange timer til polering av felger Speil fikk jeg gratis senkesettet gav jeg vel 1000lapp for div lakkering og sveising gjør vi selv så sparer cash der interriør: ca 1000 var det vel potte hadde jeg liggendes baklykter hadde jeg liggendes også :) men bilen skulle hatt ny lakk og ett justerbart senkesett..det hadde gjort susen..så kanskje den hadde blitt lav denne bilen og.. :driving men mest sansynlig blir det billån så fort jeg får meg fast ærbe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Ikke så gæli det da... :) Stå på. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 ahh sweet :) får komme på date en dag da og sjekke ut varene :) Åjess. bra kvalitet! ;) Tirsdag høres fint ut. Finni noe snæks te meg da? :p Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ikke finni no snacks enda nei dagfinn..får rote litt i garasjen imorra ellerno ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 du har ikke gti leppa liggende enda by any chanse???trenger en sånn en på 2er jettaen as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 feit golf.. Liker Old school golf :D skjedd noe mere eller?? halvt år siden forje update:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 marq_ : har nok ikke gti leppe liggendes..har nok bare den som er på bilen :) olsen_nissan : nehh..har vel igrunn ikke skjedd så møe gitt..annet enn at jeg måtte bytte en drivaksel her omdagen, dette er det første som så å si har vært galt med bilen siden jeg kjøpte den :D og nå har den runna go`e 320 000 snart :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Råner!!! :afro Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 men mest sansynlig blir det billån så fort jeg får meg fast ærbe :) Når du får deg fast arbeid gjør du som jeg gjorde når jeg fikk fast arbeid: Kjøp en annen bil og ha Golfen som kosebil på sommeren. Nå tok ikke jeg billån da (men blir nok en G4 med tiden) men har satt bort Golfen. Har ikke hjerte til å selge den. Du har jo inkarnasjonen på oldskool G2 i Norge (iallefall på dette forumet) så jeg nekter deg å selge den.......:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Trur ikke han kommer til og selge når han får se detta bilde :popcorn : hehe, var ikke for slem nå Morten? :p Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg