jettamaster Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by vwgolf2 hvordan er dette og få av en annen golf? lett? tenker på chromelistene rundt vinduene! har funnet en på hoggærn med strøkne chrome lister men gidder ikke pelle av før jeg vet om det er lett / blir pent og få det av?? lett bøyelig?? har nettopp ribba ein golf og lærte meg litt korleis man fjerner lister og slikt. rundt side vinduane er det veldig lett. det er bare å riva av pakningen og chrome lista er ligger mellom pakningen og døra. ganske enkelt Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Fy fasiken! Begynner å bli meget rå den gulfen din nå. Møtte deg på veien i sta. Har mye mer sansen for den nye, enn den gamle golfen, den bråka allt for mye! ;) Old school er fett! Fortsett sånn. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 så sykt uruttinert av meg.. sjekka golfen med listene igår.. så var det 5-dørs! hehe.. uff :rolleyes: jaja..leite mer da! ostby: takk takk, er vel samme eff.anlegget jeg har nå, men syns ikke det bråker/ er samme lyden som i den andre igrunn... virker som det er svakere i denne jeg har nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 lite skjer for tida... noen som vet når det er treff på liertoppen i år? har send mail men får aldri svar....står vel ikke noe på hjemmesiden heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 vwgolf2, du som farter litt på skrotene i Larvik... står det noen greie delebiler der...? Golf/Jetta 2 altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hehe.. er endel jettaer/golfer på Jern og Metal på øya her i larvik! er også noen golfer på tandberg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Takker! Må ordne meg fri for å kikke litt en dag da... hehe... kansje vi møtes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 skal snoke litt idag.. etter chrome lister til vinduene! kansje noen som har her?? må være strøkne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by vwgolf2 lite skjer for tida... noen som vet når det er treff på liertoppen i år? har send mail men får aldri svar....står vel ikke noe på hjemmesiden heller.... 05.06.04 Åpen dag 2004, Norsk bildelsenter A/S!!!!!! joho.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 fikk tak i gamle audi speil (chromma) og blanke håndtak idag! håndtaka passa ikke, da disse dyttet låse funksjonen innover og ikke nedover som på golf! (vet ikke om det går ann å endre på..er vel støpt i selve godset...?) men speila fikk jeg monter, dog ett uten glass i :rolleyes: så må komme meg til byn og få kjøpt det en av dagene! blei kult med slike speil... prøve og få ordna no med håndtaka også... best av alt.. jeg slapp og betale noe som helst for disse delen :) så skal ikke klage! bilder kommer snart.! har ikke kamera for hånden akkurat i disse dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hadde ikke du bestilt no klarglass lykter og no sånt?? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by vwgolf2 fikk tak i gamle audi speil (chromma) og blanke håndtak idag! håndtaka passa ikke, da disse dyttet låse funksjonen innover og ikke nedover som på golf! (vet ikke om det går ann å endre på..er vel støpt i selve godset...?) men speila fikk jeg monter, dog ett uten glass i :rolleyes: så må komme meg til byn og få kjøpt det en av dagene! blei kult med slike speil... prøve og få ordna no med håndtaka også... best av alt.. jeg slapp og betale noe som helst for disse delen :) så skal ikke klage! bilder kommer snart.! har ikke kamera for hånden akkurat i disse dager Annen låsekasse på gamle einsere med chromhåndtak.... lykke til med ombygging.... jeg bytter dører istedet ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Volvo Råner'n hadde ikke du bestilt no klarglass lykter og no sånt?? ikke enda.. har penger, men venter på mer senking :rolleyes: det tar jo faen meg fler uker før jeg får det, hvis ikke snakk om måneder! :( men må prøve og få tak i det før liertoppen iafall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 165/45-15 yodude Så nå er det bare å løpe og kjøpe dekk vwgolf2! sombrero Bilder og info her Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg