Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

hvordan er dette og få av en annen golf? lett? tenker på chromelistene rundt vinduene!

har funnet en på hoggærn med strøkne chrome lister men gidder ikke pelle av før jeg vet om det er lett / blir pent og få det av?? lett bøyelig??

har nettopp ribba ein golf og lærte meg litt korleis man fjerner lister og slikt. rundt side vinduane er det veldig lett. det er bare å riva av pakningen og chrome lista er ligger mellom pakningen og døra. ganske enkelt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så sykt uruttinert av meg.. sjekka golfen med listene igår.. så var det 5-dørs! hehe.. uff :rolleyes: jaja..leite mer da!

ostby: takk takk, er vel samme eff.anlegget jeg har nå, men syns ikke det bråker/ er samme lyden som i den andre igrunn... virker som det er svakere i denne jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tak i gamle audi speil (chromma) og blanke håndtak idag!

håndtaka passa ikke, da disse dyttet låse funksjonen innover og ikke nedover som på golf! (vet ikke om det går ann å endre på..er vel støpt i selve godset...?)

men speila fikk jeg monter, dog ett uten glass i :rolleyes: så må komme meg til byn og få kjøpt det en av dagene! blei kult med slike speil...

prøve og få ordna no med håndtaka også...

best av alt.. jeg slapp og betale noe som helst for disse delen :) så skal ikke klage!

bilder kommer snart.! har ikke kamera for hånden akkurat i disse dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

fikk tak i gamle audi speil (chromma) og blanke håndtak idag!

håndtaka passa ikke, da disse dyttet låse funksjonen innover og ikke nedover som på golf! (vet ikke om det går ann å endre på..er vel støpt i selve godset...?)

men speila fikk jeg monter, dog ett uten glass i :rolleyes: så må komme meg til byn og få kjøpt det en av dagene! blei kult med slike speil...

prøve og få ordna no med håndtaka også...

best av alt.. jeg slapp og betale noe som helst for disse delen :) så skal ikke klage!

bilder kommer snart.! har ikke kamera for hånden akkurat i disse dager

Annen låsekasse på gamle einsere med chromhåndtak.... lykke til med ombygging.... jeg bytter dører istedet ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo Råner'n

hadde ikke du bestilt no klarglass lykter og no sånt??

ikke enda.. har penger, men venter på mer senking :rolleyes: det tar jo faen meg fler uker før jeg får det, hvis ikke snakk om måneder! :(

men må prøve og få tak i det før liertoppen iafall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider